Impact van evenementen vergroten?
Aftermovies, hét middel om een publiek te prikkelen, de sfeer te doen ervaren en te overtuigen om er de volgende keer weer of voor het eerst bij te zijn. Een aftermovie wordt dan ook vaak ingezet als spin-off om een (nieuw) publiek actief te laten zien hoe een event was en om promotie te maken voor een eventuele volgende editie – perfect voor de after sales.
Social media leent zich voor het creëren van interactie: mensen verzamelen zich op de kanalen om contact te hebben met anderen. Zo kunnen aftermovies gedeeld, of gerepost worden waardoor deze een nog groter publiek bereiken.
Voorbeelden van aftermovies
Aftermovies nieuws & tips
5 hoofdingrediënten voor een boeiend script
Hier zijn de belangrijkste ingrediënten voor het maken van boeiende inhoud die kunnen helpen om het schrijven van een script effectiever te maken. De met een Oscar bekroonde scenarioschrijver Aaron Sorkin legt in zijn ...lees meer
Ondertiteling bij Online Video. Waarom het zo belangrijk is.
Bedrijven en organisaties maken steeds vaker gebruik van video. Het is dan ook belangrijk dat er wordt geanticipeerd op de mogelijke manieren waarop de video content bekeken wordt, om ervoor te zorgen dat de ...lees meer
Video en online, waarom gaan ze zo goed samen?
Video is, ook in de tijd van corona, dé oplossing om als team samen te blijven werken. We hebben met zijn allen moeten zoeken naar nieuwe manieren van online communiceren. Fysieke meetings hebben plaats ...lees meer
Video is hét belangrijkste middel aan het worden voor interne communicatie.
Thuiswerken: het nieuwe normaal. Corona heeft gezorgd voor een massale verplaatsing. Werknemers hebben hun kantoor ingeruild voor een zelf gecreëerde thuis werkplek, waarbij offline communicatie plaats moest maken voor online communicatie. Video is een ...lees meer
Het maken van video’s anno 2022, we zetten het voor je op een rij
Video’s maken anno 2022 – het veranderende online landschap in 2020 en 2021 vroeg om een groot aanpassingsvermogen. Het coronavirus zorgde niet alleen voor een nieuwe werkwijze in het zakelijke aanbod van bedrijven, het ...lees meer
Een product, service of dienst aan de man brengen met een promo
Een product, service of dienst op een pakkende en overtuigende manier aan de man brengen, op die manier maakt een bedrijf impact. Eén van de beste manieren waarop dit gedaan kan worden is door ...lees meer