AFTERMOVIE LATEN MAKEN

IMPACT VAN EEN EVENEMENT VERGROTEN?

Aftermovies, hét middel om een publiek te prikkelen, de sfeer te doen ervaren en te overtuigen om er de volgende keer weer of voor het eerst bij te zijn. Een aftermovie wordt dan ook vaak ingezet als spin-off om een (nieuw) publiek actief te laten zien hoe een event was en om promotie te maken voor een eventuele volgende editie – perfect voor de after sales.

Social media leent zich voor het creëren van interactie: mensen verzamelen zich op de kanalen om contact te hebben met anderen. Zo kunnen aftermovies gedeeld, of gerepost worden waardoor deze een nog groter publiek bereiken.

VOORBEELDEN VAN AFTER MOVIES

AFTER MOVIES NIEUWS EN TIPS

Event video’s: 3 belangrijke tips

Als bedrijf of merk organiseer je soms meerdere evenementen per jaar. Bijvoorbeeld een klantendag, seminar, sportevenement en misschien ook nog wel kleinere, interne evenementen. Het is aan te raden om bij dit soort evenementen [...]

Amsterdam City Swim

De Amsterdam City Swim Video Content wordt door Clipforce verzorgd. Door jaarlijks een uniek, impactvol en sociaal zwem evenement in de Amsterdamse grachten te organiseren streeft de Amsterdam City Swim er naar zoveel mogelijk geld in [...]

Rolex SWAN Cup

Verslag van dag 2 van de Rolex Swan Cup 2012 in Porto Cervo, Sardinië, Italië. ClipForce heeft zo'n 30 cameramensen, editors en designers beschikbaar voor het 24/7 uitvoeren van de projecten in binnen- en [...]

DE SAMENWERKING IS INCLUSIEF

> Ervaren ambitieuze videoteams
> 100% rechtenvrij materiaal
> Alle soorten video en animatie
> 24/7 beschikbaarheid

20 professionals staan 24/7 voor jullie klaar. Ons doel is een lange termijn samenwerking met Bedrijven en Merken direct.

NEEM HIER CONTACT OP

Bedrijfsnaam

Naam

E-mailadres

Telefoon

Bericht