Aftermovies laten maken

Ook voor de mensen die er niet bij waren

Impact van evenementen vergroten?

Aftermovies, hét middel om een publiek te prikkelen, de sfeer te doen ervaren en te overtuigen om er de volgende keer weer of voor het eerst bij te zijn. Een aftermovie wordt dan ook vaak ingezet als spin-off om een (nieuw) publiek actief te laten zien hoe een event was en om promotie te maken voor een eventuele volgende editie – perfect voor de after sales.

Social media leent zich voor het creëren van interactie: mensen verzamelen zich op de kanalen om contact te hebben met anderen. Zo kunnen aftermovies gedeeld, of gerepost worden waardoor deze een nog groter publiek bereiken.

Voorbeelden van aftermovies

Aftermovies nieuws & tips

Wij onderscheiden ons door

✔️ Strippenmodel
✔️ Snelheid
✔️ Rechtenvrij materiaal
✔️ Geen annuleringskosten
✔️ Geen weekend/avond tarief
✔️ 24/7 beschikbaarheid
✔️ Goede tarieven
✔️ 1 aanspreekpunt voor hele bedrijf
✔️ Vaste producers (Marketing/communicatie achtergrond)
✔️ Vaste video-teams
✔️ Huisstijlbewaking
 
Ons karakter is ‘zakelijk/sportief’. 20 professionals staan 24/7 voor jullie klaar. Ons doel is een lange termijn samenwerking met bedrijven en merken direct.

Neem hier contact op

    Bedrijfsnaam

    Naam

    E-mailadres

    Telefoon

    Bericht