Promo’s laten maken
Promo’s laten maken
Een doelgroep direct aanspreken
Ideaal gezien zou het bekijken van de video het eerste zijn wat de bezoeker doet bij een bezoek op de site. Het kan dus een waardevolle tool zijn om het publiek direct aan te spreken. De samenleving is steeds meer ingericht aan de hand van digitale systemen, zoals het web, smartphones, tablets en social media. Daarom zijn promo video’s een goede manier om een specifiek publiek aan te spreken en ze onmiddellijk te betrekken. Eén beeld zegt immers meer dan duizend woorden. Dat maakt dat er geen betere manier is om de aandacht van uw publiek te vangen dan met een professionele, effectieve promo.
Voorbeelden van promo’s
Promo video’s kort en bondig
Hoge kwaliteit promo’s
Een succesvolle promo video stoort mensen niet met saaie berichten die ze niet willen horen. In plaats daarvan trekt het mensen aan door het aanbieden van hoge kwaliteit content die hun interesse zal opwekken in een paar vermakelijke minuten. Produceer iets goeds, en mensen zullen het niet alleen bekijken, maar ook delen en bespreken met mensen uit hun netwerk.
Kort en bondig
Promo Video’s horen kort en bondig te zijn. U heeft niet lang om te communiceren met een online publiek dat een berucht korte concentratieboog heeft. Daarom proberen wij altijd het script tot de kernelementen te krijgen, zodat de doelgroep wel aangesproken wordt zonder dat ze overweldigd worden met informatie. Dit betekent dat wanneer u een promo video wilt maken, u goed moet weten wat het publiek wil, en wat ze niet willen.
Visueel stimulerend, onvergetelijk en zeer effectief
Wij geloven dat goede promo video’s gebaseerd zijn op een sterke creatieve visie en een duidelijk narratief rondom welomschreven doelstellingen. Promo video’s van Clipforce zijn visueel stimulerend, onvergetelijk en zeer effectief. Onze promo video’s zorgen ervoor dat uw merk, bedrijf of product op de best mogelijke manier gepresenteerd wordt.
Promo’s nieuws en tips
Ondertiteling bij Online Video. Waarom het zo belangrijk is.
Bedrijven en organisaties maken steeds vaker gebruik van video. Het is dan ook belangrijk dat er wordt geanticipeerd op de mogelijke manieren waarop de video content bekeken wordt, om ervoor te zorgen dat de ...
Video en online, waarom gaan ze zo goed samen?
Video is, ook in de tijd van corona, dé oplossing om als team samen te blijven werken. We hebben met zijn allen moeten zoeken naar nieuwe manieren van online communiceren. Fysieke meetings hebben plaats ...
Video is hét belangrijkste middel aan het worden voor interne communicatie.
Thuiswerken: het nieuwe normaal. Corona heeft gezorgd voor een massale verplaatsing. Werknemers hebben hun kantoor ingeruild voor een zelf gecreëerde thuis werkplek, waarbij offline communicatie plaats moest maken voor online communicatie. Video is een ...
Een product, service of dienst aan de man brengen met een promo
Een product, service of dienst op een pakkende en overtuigende manier aan de man brengen, op die manier maakt een bedrijf impact. Eén van de beste manieren waarop dit gedaan kan worden is door ...
Het verschil tussen ondertiteling en bijschriften
Nu internet wereldwijd sneller en beter bereik heeft, groeit de vraag naar meer toegankelijkheid snel. Het is nu belangrijker dan ooit om video's voor iedereen zichtbaar te maken. Met bijschriften en ondertiteling creëer je ...
Bedrijfsvideo’s promoten: 8 tips
Heb je ooit het huis schoongemaakt, een lekkere maaltijd gekookt, jezelf netjes aangekleed, de tafel gedekt en vergeten om de gasten uit te nodigen? Waarschijnlijk niet. Waarom gebeurt zoiets dan vaker wel dan niet, als ...
Hoe wij het verschil maken
Productie van alle soorten video en animatie
Van promo’s en live-streams tot interviews en animaties.
Wij werken snel, voordelig en goed volgens een simpel productiemodel
Het werkt erg fijn, iedereen weet waaraan hij toe is en het is voordelig.
De diensten zijn ook individueel in te zetten
Live-streams of promo’s maken, of alleen een video laten ondertitelen.