DON
Leven met diabetes
DONderdag 19 maart werd het nieuwe DON Magazine gelanceerd in Hôtel Droog, waarin je alles leest over diabetes. De genodigden mochten als eerste het magazine uitpakken en lezen. DON Magazine is een human interest magazine met indrukwekkende verhalen en bijzondere reportages over diabetes. DON Magazine brengt mensen met diabetes van jong tot oud in beeld en neemt je mee in de wereld van hoop, passie en kracht. De weg naar genezing van een ziekte waaraan alleen al in Nederland ieder uur iemand sterft, is lang. Help DON de droom van genezing dichterbij te brengen. Koop DON Magazine voor €4,95 en steun stichting DON in de strijd tegen diabetes! De opbrengst gaat naar fundamenteel onderzoek naar een genezing voor diabetes. Kelley (23) leidt al 6 jaar aan diabetes en staat samen met haar held Humberto Tan op de cover en mochten samen het DON Magazine onthullen. In het magazine staat een rapportage met meerdere diabetespatiënten met hun held op de foto. DON Magazine is overal in Nederland verkrijgbaar in supermarkten, boekhandels, tankstations en via donmagazine.nl.
Event registratie
Clipforce filmden de lancering van het nieuwe DON Magazine in Hôtel Droog. Bij een Evenement Video wordt het evenement gefilmd en vervolgens een overzicht gemaakt van het evenement. In de Video is te zien dat onder andere René Froger, Tooske Ragas en tennisser Paul Haarhuis aanwezig waren bij de lancering. Froger is kort aan het woord om zijn ervaring te delen over het nieuwe magazine. Daarnaast vertelt Humberto Tan dat hij zich vereerd voelt om als held te worden beschouwd. Door gasten aan het woord te laten krijgen kijkers een idee van een product of dienst en kunnen zij het evenement ervaren. Met een Evenement Video kunt u de gebeurtenis gemakkelijk delen met mensen die niet aanwezig waren op het evenement. Stichting DON heeft op hun Facebook hun volgers laten weten van de lancering door middel van foto’s en video’s. Daardoor wordt het bereik vergroot. Het is een enorm effectieve manier om informatie over te brengen door de combinatie van beeld en (gesproken) tekst. Het is een snelle en persoonlijke manier om content te verspreiden.