NOMINATIES SPONSORRINGEN

In totaal hebben de vakjury’s twintig cases genomineerd. Dit jaar zijn in alle vijf de sectorcategorieën en in de categorie Innovatie cases genomineerd. Daarmee is het zeker dat er dit jaar ook weer een SponsorRing Kunst & Cultuur zal worden uitgereikt. Rabobank en Vodafone zijn ieder met drie cases genomineerd. Beide bedrijven zijn ook met een case genomineerd in de categorie Innovatie. NOC*NSF is betrokken bij vijf nominaties.

De nominaties voor de SponsorRing 2012 zijn:

Entertainment
– Rabobank Groep en Floriade 2012
– Vodafone en ID&T

Kunst & Cultuur
– BMW en ‘Adopt a Collection’, in samenwerking met Nederlands Instituut voor Beeld & Geluid
– Formido Bouwmarkten en De Bende van De Korenwolf, in samenwerking met FeE/Creaties
– Vodafone Firestarters richt zich op mensen die een nieuw geluid laten horen en daarmee verandering te weeg willen brengen
– UPC en ‘UPC brengt Film Dichtbij’, in samenwerking met International Film Festival Rotterdam

Maatschappij
– Coca-Cola en ‘Mission Olympic’, in samenwerking met NOC*NSF
– Heineken en ‘Die is Goud Waard’, in samenwerking met NOC*NSF
– Rabobank en ‘(S)Cool on Wheels’, in samenwerking met Fonds Gehandicaptensport
– Sanex Zero% en ‘Schoon Water Hier, Schoon Water Daar’, in samenwerking met FairWater Foundation.

Media
– Ikea en Fix This Kitchen, in samenwerking met SBS Broadcasting
– Amstel en De Vrienden van Amstel Zingen Kroonjuwelen, in samenwerking met SBS Broadcasting
– Vodafone en The Voice of Holland, in samenwerking met RTL Nederland

Sport
– Delta Lloyd en ‘Heldencampagne’, in samenwerking met het Koninklijk Nederlands Watersport Verbond.
– ING en Voetbal, in samenwerking met KNVB
– NS en ‘Bij NS staat deze Zomer Londen Centraal’, in samenwerking met NOC*NSF
– Rabobank Nederland en ‘Van Begin tot Goud. Dat is het Idee’, in samenwerking met NOC*NSF
– Randstad en ‘Werken aan Sportieve Ambities’, in samenwerking met NOC*NSF

Innovatie
– Rabobank Groep en Floriade 2012
– Vodafone Firestarters

De missie van de Stichting Sponsor Ringen is om door middel van het jaarlijks uitreiken van prijzen voor beste sponsorcases het vakgebied sponsoring in de breedte te promoten en professionaliteit in de branche te stimuleren.