Bij ABN AMRO kun je deze maand iemand een fantastische vakantie laten winnen. Dit doe je door € 1.000,- of meer over te boeken naar je spaarrekening, waarbij je vermeldt “vakantie voor (naam)”. Elke week worden er 3 vakanties weggeven ter waarde van € 2.500,-. De vakanties zijn voor twee personen, en de winnaar mag kiezen uit een speciaal aanbod van FOX Verre Reizen van de ANWB, daartussen staat onder andere Bali en New York.
Voor de uitreiking van de eerste gewonnen prijs was een Clipforce team aanwezig. De winnaar mag de prijs uitreiken aan zijn jarige vriendin, die denkt dat ze langskomt voor een hypotheekgesprek. Het filmpje werd direct op Facebook en Twitter gedeeld om meer aandacht voor de actie krijgen.
ABN AMRO werkt veel met video. Zij hebben een ingericht videokanaal op YouTube waarbij ze verschillende categorieën hebben voor hun video content. Zij maken onder andere promotiefilmpjes, vraag en antwoordvideo’s en vacaturevideo’s. Daarnaast delen ze hun relevante promofilmpjes op hun social media kanalen. Hierbij kiezen ze er voor om ze direct te uploaden, dus zonder het van vanaf YouTube te embedden. Clipforce produceert regelmatig video content voor ABN AMRO, zo ook deze clip.