Specsavers, ’s werelds grootste opticien keten in particulier bezit, werd in 1984 opgericht door de opticiens Doug en Mary Perkins. Ze gingen met hun bedrijf van start vanaf een tafeltennistafel in hun logeerkamer. De Perkins brachten eind jaren ’80 met hun hoge-omzet-lage-prijsconcept een ware revolutie teweeg op de Britse optiekmarkt. Doug en Mary Perkins streefden naar een breed assortiment stijlvolle, modieuze brillen tegen een voor iedereen betaalbare prijs. Ze wilden een bedrijf dat net zo betrouwbaar was als de lokale zelfstandige opticien, maar met de enorme inkoopkracht van een internationale onderneming. Het idee hierachter was dat de kostenbesparing die dat opleverde aan de klant zou kunnen worden doorgegeven.
Specsavers is op zoek naar retailpartners, door middel van deze online commercial leggen zij uit wat dit inhoud en wat Specsavers, een ondernemer, kan bieden.
Clipforce produceert video content voor Specsavers, zo ook deze online commercial die ingezet wordt op de website en youtube kanaal van Specsavers om retailpartners te werven.