PERSBERICHT

Dinsdag 8 januari, Amsterdam

ClipForce maakt de promo voor ‘The return of Valentino Rossi to Yamaha’.

Valentino Rossi, ‘The Doctor’, gaat terug naar YAMAHA, de fabrikant waarmee hij uiterst succesvol was in de periode 2004-2010. ClipForce maakte in opdracht van ‘Sol&Matheson Communications’ de promo voor YAMAHA om Rossi te verwelkomen in het oude nest.

Rossi’s succesjaren bij YAMAHA, zijn tijdelijke vertrek en ‘The Return’ komen aan bod, De fabrikant wil op deze manier deze motorlegende op een mooie manier verwelkomen en aan de wereld laten zien hoe blij zij zijn met zijn terugkeer.

Bekijk de spectaculaire clip op www.clipforce.nl/2013/01/07/return-of-rossi-promo-clip/

Over ClipForce

ClipForce ziet dat conservatieve trage dure videoproductie bedrijven van voor 2010 niet ingericht zijn op de ‘nieuwe tijd’ grote vraag naar HD video content en het produceren en beheren daarvan. De grote vraag naar video content heeft alles te maken met de ontwikkeling van de kwaliteit van de web verbindingen en de toename van het aantal smartphones en tablets.

Het verfrissende en slimme business-model van ClipForce is ontwikkeld op het heel snel kunnen produceren van heel veel HD videocontent. Het gaat ClipForce om het produceren van alles dat voor een klant op jaarbasis vastgelegd kan worden. Naast het produceren van de content beheert ze de video’s ook en adviseert ze in het behalen van een zo hoog mogelijk rendement.

De ClipForce organisatie werkt voor het MKB maar vooral voor grotere bedrijven en instanties. Er zijn 24/7 de beste mensen beschikbaar voor het produceren en beheren van de hoogste kwaliteit content. Iedere klant heeft bij ClipForce een eigen creative producer die ervoor zorgt dat alles op de juiste manier wordt geproduceerd, op tijd wordt opgeleverd en vervolgens op de juiste plek staat.

Inmiddels is ClipForce met een team van zo’n 20 personen en produceert en beheert ze de video content van McGregor, Fetim, Raet, Capgemini, Imtech, Roche en nog vele andere tevreden klanten.

Cedric Boterman, Directeur ClipForce: ‘De omzet van ClipForce is in 2012 weer met 40% toegenomen en ClipForce heeft weer een boel mooie klanten mogen verwelkomen, we liggen op koers.

‘A picture says 1000 words, how about 25 pictures a second?’

**********************************************************************************************************************

Noot voor de redactie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

ClipForce Webvideo & Animation
Pieter Aertszstraat 94 hs
1074VS Amsterdam
020 7737235
www.clipforce.nl
Cedric Boterman/ cedric@clipforce.nl