Op zoek naar een partner die alle online video content kan verzorgen? Niet van project naar project maar álles dat uw bedrijf door het jaar aan content nodig heeft?
Clipforce is opgericht in 2010 en bestaat uit een team van 20 vaste jonge enthousiaste medewerkers die 24/7 beschikbaar zijn. Er worden veel verschillende soorten video content geproduceerd en beheerd voor bedrijven als ABN AMRO, Capgemini, Descartes, The Body Shop, MC gregor, Ricoh, Oracle, Imtech en nog 200+ tevreden klanten.
Video is een enorm effectieve manier om informatie over te brengen. Het combineren van beeld en (gesproken) tekst zorgt ervoor dat informatie beter overgebracht wordt. Online Video content is voor een bedrijf niet alleen meer een middel om effectief informatie over te brengen, het is ook van groot belang voor de marketing.
Clipforce maakt voor verschillende bedrijven allerlei soorten video content. Voor verschillende aspecten van een bedrijf zijn andere soorten video geschikt. Daarom bespreken wij in een kennismaking gesprek wat uw wensen zijn op gebied van online video en denken met u mee op welke manier de video content zo effectief mogelijk ingezet kan worden. We bespreken wat de doelstelling is en bijvoorbeeld de doelgroep. Ook vinden we het belangrijk een (visuele) stijl te ontwikkelen die past bij de huisstijl van de klant.
Video is een enorm effectieve manier om informatie over te brengen door de combinatie van beeld en (gesproken) tekst. Daarnaast kan video ook goed ingezet worden op Social Media. Het is een snelle en persoonlijke manier om content te verspreiden. Met bijvoorbeeld de autoplay van Facebook, de nieuwe Twitter videoplayer of het linkbuildingeffect van Pinterest kan video op verschillende manieren ingezet worden op social media om een breder publiek te bereiken. Want maar liefst 75% van de kijkers bezoekt de website van de marketeer na het zien van een video. Ook is Online Video persoonlijk. Het geeft een beeld bij een organisatie, bedrijf of product. Dit wekt vertrouwen en zorgt voor een stem en gezicht bij het bedrijf.
Bovendien is video een onmisbaar onderdeel geworden voor de SEO. YouTube is de eerste zoekmachine na Google, en heeft meer wekelijkse bezoekers dan Facebook of Twitter. Daarnaast gaat een gemiddeld website bezoek van 48 seconde naar 5.50 minuten wanneer er video content is, belangrijk voor de Google indexatie. Er is zelfs met gebruik van video tot 53 keer meer kans om op de 1e zoekpagina van Google te komen.